علائم راهنمایی و رانندگی به زبان فارسی،عربی و انگلیسی


علائم راهنمایی و رانندگی به زبان فارسی،عربی و انگلیسی

علائم راهنمایی و رانندگی به سه زبان عربی ، فارسی و انگلیسی

جواب فعالیت صفحه 28 کتاب درسی عربی کلاس نهم

یک روزنامه دیواری درباره معانی علائم راهنمایی و رانندگی به عربی ، فارسی و انگلیسی تهیه کنید

 

توضیحات:

کاربر گرامی... گردآوری علائم راهنمایی و رانندگی فارسی ممکن است برای شما کاری آسان باشد اما زمانی که پای ترجمه عربی و انگلیسی آنها به میان می آید موضوع بسیار پیچیده تر میشود. هر فرد میبایست جهت ساخت یک روزنامه دیواری ابتدا تک تک تصاویر علائم را پیدا کند و سپس اسم فارسی هرکدام را نیز پیدا نماید. پس از آن ترجمه به دوزبان دیگر شروع میشود. شاید بشود که ترجمه این علائم را در لغت نامه ها یا اینترنت جداگانه پیدا کرد اما همانطور که میدانید ممکن است بسیار زمان بر باشد . از طرفی مجبور به تایپ و جدول بندی این علائم هم میباشیم که ممکن است با آن آشنایی کافی نداشته باشید.

اما نگران نباشید...

ما در اینجا به کمک مترجم عربی و مترجم انگلیسی این علائم را ترجمه کرده ایم و در قالبی بسیار زیبا و شکیل برای شما عزیزان آماده کرده ایم که هم از اتلاف انرژی و زمانتان پیشگیری کنیم و هم از خطا در ترجمه... شما عزیزان میتوانید فایل آماده چاپ علائم را دانلود کرده و مطالعه کنید و در روزنامه دیواری خود استفاده نمایید.

صرفه جویی در زمان + پیشگیری از خطا در ترجمه + ظاهری زیبا و محتوایی کامل

ما در این فایل ابتدا علائم راهنمایی و رانندگی را در جدول هایی قرار داده و نام فارسی آنها را در زیر تابلو ها مشخص کرده ایم. سپس ترجمه هریک از تابلو هار را ابتدا به زبان عربی و سپس زبان انگلیسی مطابق عکس آماده کرده ایم.این محصول برای استفاده دانش آموزان به عنوان فعالیت روزنامه دیواری مناسب است .

نشان‌های راهنمایی و رانندگی در ایران به سه دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول نشان‌های بازدارنده راهنمایی و رانندگی هستند، از این گروه تابلوها می‌توان به بوق زدن ممنوع، منطقه ایستادن ممنوع و توقف ممنوع اشاره کرد که مهمترین آن تابلوی ایست است. دسته دوم تابلوهای هشدار دهنده یا اخطاری هستند، جاده باریک می‌شود، گذرگاه عابر پیاده و کارگران مشغول کار هستند از این دسته علائم هستند. دسته سوم به تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری معروف هستند. پایان منطقه محدوده سرعت، تونل و بیمارستان در این طبقه قرار دارند.
تابلوهای بازدارنده یا انتظامی

علائم راهنمایی و رانندگی
به تابلوها یا نشان‌های بازدارنده، تابلوهای انتظامی نیز می‌گویند. این علائم بیشتر به صورت دایره با نوار حاشیه قرمز رنگ هستند و نوع ممنوعیت را به وسیله علامت خاص نشان می‌دهند. از تابلوهای بازدارنده، تابلوی ایست به جهت اهمیت و دقت بیشتر رانندگان به صورت هشت ضلعی با زمینه کاملاً قرمز رنگ و با نوشته ایست یا STOP در نظر گرفته شده‌است. به لحاظ اهمیت تابلوی رعایت حق تقدم تنها راس یا سر این تابلو به سمت پایین می‌باشد.

نسخه کامل این مجموعه شامل 64 علامت راهنمایی رانندگی به سه زبان میباشد

 

 

p style="text-align: center;"><!--StartFragment

این فایل شامل موارد زیر میباشد :
64 عدد علامت راهنمایی و رانندگی به شکل جدول به سه زبان
7 عدد طراحی ویژه روزنامه دیواری با توضیحات و معرفی کوتاه به سه زبان
29 اسلاید طراحی شده به صورت تکی با عکس مرتبط و ترجمه به سه زبان

p style="text-align: center;"><!--EndFragment  

***************************

لینک دانلود

*************************************

 

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با ایمیل (MASTER@NEXAVARE.COM) یا شماره تماس پشتیبان (09369254329) در ارتباط باشید

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 22843

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما